تشکیل 54 پرونده برای متخلفان در روزهای شیوع بیماری کرونا در سمنان

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشکیل 54 پرونده برای متخلفان در روزهای شیوع بیماری کرونا اطلاع داد و گفت: این دستگاه برابر قوانین با متخلفان برخورد می نماید.

تشکیل 54 پرونده برای متخلفان در روزهای شیوع بیماری کرونا در سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رضا محمدی از تداوم گشت های مشترک این دستگاه نظارتی اطلاع داد و اظهار کرد: به منظور برخورد با متختلفان و آنهایی که محدودیت های وضع شده را نادیده می گیرند 66 نوبت گشت در سطح استان برگزار گردید.

وی با اشاره به بازرسی از 222 صنف در ایام شیوع این بیماری اضافه کرد: در جریان این بازرسی ها 54 تخلف توسط همکاران ما ثبت و پرونده هایی در همین زمینه تشکیل شد و تا به امروز 23 فقره از پرونده متخلفان این بخش در استان مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان توضیح داد: احتکار، گران فروشی و تقلب به ترتیب بیشترین فراوانی را در بین پرونده ها داشتند.

این مدیر مسئول اعلام کرد: 676 فقره پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

وی با اشاره به اهمیت بخش بهداشت و حفظ سلامت مردم گفت: 6 هزار و 538 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات در سطح این استان طی یک سال اخیر تشکیل شده است.

محمدی اظهار کرد: جمع کل پرونده های ورودی به این اداره کل در یک سال اخیر هشت هزار و 243 فقره پرونده بوده که یک هزار و 29 فقره آن مربوط به بخش بهداشت و محصولات بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به برخورد جدی با متخلفان اضافه کرد: در مجموع متخلفان حوزه های مختلف به 551 میلیارد و 613 میلیون و 727 هزار و 519 ریال جزای نقدی جریمه شدند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23721

به "تشکیل 54 پرونده برای متخلفان در روزهای شیوع بیماری کرونا در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 54 پرونده برای متخلفان در روزهای شیوع بیماری کرونا در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید