گروسی: نکونام درست می گوید، می خواهند به استقلال ضربه بزنند

به گزارش بلاگ پو، پیشکسوت استقلال به تایید صحبت های سرمربی این تیم پس از بازی با ملوان پرداخت.

گروسی: نکونام درست می گوید، می خواهند به استقلال ضربه بزنند

محسن گروسی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص بازی شب گذشته استقلال مقابل ملوان که انتقاداتی هم به خاطر نمایش آبی ها مطرح شد، اما به هرحال شاگردان نکونام به امتیاز ششم رسیدند، گفت: در آغاز فصل بیشتر تیم ها همینطور هستند. شاید خوب بازی ننمایند، اما نتیجه می گیرند. هرچند استقلال بازی متعادلی مقابل ملوان انجام داد.

وی اضافه نمود: شاید ملوان هم می توانست امتیاز بگیرد، اما استقلال با توحه به تجربه بازیکنانش و امتیاز میزبانی توانست از یک موقعیت نهایت استفاده را ببرد و برنده بازی گردد. استقلال در چندسال اخیر هیچ وقت پیش فصل خوبی نداشته، در سال های گذشته علاوه بر این مساله تیم نتیجه خوبی هم نمی گرفت، اما خوشبختانه سال جاری در 2 بازی اول خوب امتیاز گرفت. در بازی اول واقعا در گرمای شدید بازی خوبی انجام دادند و دوندگی بسیار خوبی داشتند، اما در بازی با ملوان نتیجه خیلی مهم تر از بازی خوب بود تا از همان اول فصل به خوبی امتیازات جمع شوند.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر تقویت این تیم تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی، عنوان نمود: شنیدم که سرمربی تیم اعلام نموده تا نیم فصل بازیکن نمی گیریم، ولی این تیم باید تقویت گردد و شرایط بهتری پیداکند تا دست جواد نکونام برای بازی های بعدی باز باشد.

گروسی در خصوص اینکه پس از برد یک بر صفر شب گذشته صحبت هایی مبنی بر الگو برداری نکونام از کی روش مطرح شد، اما او اظهار داشت تیم های دیگر هم همینطور برنده می شوند و سر استقلال کلاه می گذارند، گفت: اگر بخواهیم به حرف بقیه گوش بدهیم کلاه مان پسِ معرکه است. سرمربی تیم تشخیص می دهد با توحه به پتانسیل بازیکنان، به این شکل بازی نمایند. الان مهم نتیجه گرفتن است. شما اگر خوب بازی کنید و نتیجه نگیرید مورد انتقاد هستید. پس چه بهتر که از بازی بد شما انتقاد گردد، اما برنده باشید. بگذارید بگویند. این ها برای این است که به استقلال ضربه بزنند و کادرفنی را زیر سوال ببرند. مهم این است که استقلال با این شرایط سخت، برنده باشد و امتیاز جمع کند.

وی توضیح داد: ابتدای فصل شرایط بدنی تیم ها معین نماینده است، اما هرچه جلوتر برویم، تاکتیک بر این مساله غلبه می نماید. وقتی به نیم فصل دوم برسیم تیم ها باید در بلوغ تاکتیکی باشند و آنجا شرایط بدنی کافی نیست. الان تمام تیم ها توانایی دوندگی بالایی دارند به همین دلیل تاکتیک خیلی از تیم ها به خوبی اجرا نمی گردد. هر چه جلوتر می رویم مربیان مسائل تاکتیکی را تقویت می نمایند و رفته رفته برنامه تیم هاست که معین نماینده می گردد. الان اول فصل و اجرای تاکتیک سخت است. نکونام درست می گوید. واقعا می خواهند به استقلال ضربه بزنند. او باید بتواند در آرامش کامل کارش را ادامه بدهد. مهم گرفتن 3امتیاز است. حالا هرکه هرچه می خواهد بگوید. آخر فصل به تیمی جام می دهند که امتیازات بیشتری داشته باشد.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص بازی هفته سوم مقابل سپاهان، گفت: بازی با این تیم در اصفهان سخت است. سپاهان یک رقیب مستقیم در کورس قهرمانی است. از همین اول فصل نشان داده یک مدعی جدی است. استقلال واقعا روز سختی خواهد داشت، ولی اگر مثل بازی در آبادان منطقی بازی نمایند، می توانند حداقل یک امتیاز بگیرند. بردن هر تیمی دور از دسترس نیست. فقط باید تمرکز لازم را داشته باشند و منطقی بازی نمایند. اگر بخواهند مثل دیروز بازی نمایند به مشکل می خورند. البته ملوان هم به خاطر حضور در ورزشگاه آزادی انگیزه و دوندگی بسیار بالایی داشت. در بعضی مواقع تعداد زیادی از بازیکنان این تیم با هم دفاع می کردند و با هم وارد حمله می شدند. چون آغاز فصل است و توانا یی اش را دارند.

وی اضافه نمود: استقلال می تواند در خانه حریف مثل بازی مقابل صنعت نفت، بهتر عمل کند. سپاهان تیم بسیار خوبی دارد، اما اینطور نیست که فکر کنیم استقلال در اصفهان دست و پا بسته خواهد بود. تیم نکونام می تواند با تفکر و بازی منطقی نتیجه لازم را از سپاهان هم بگیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72193

به "گروسی: نکونام درست می گوید، می خواهند به استقلال ضربه بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی: نکونام درست می گوید، می خواهند به استقلال ضربه بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید