سرمربی السد: برابر استقلال حتی تساوی هم نمی خواهیم

به گزارش بلاگ پو، اسوالدو فریرا سرمربی السد قطر می گوید تیمش آماده بازی با استقلال است.

سرمربی السد: برابر استقلال حتی تساوی هم نمی خواهیم

به گزارش خبرنگاران، اسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: در ابتدا به تیم ملی ایران تبریک می گویم زیرا بازی های جذابی در جام جهانی به نمایش گذاشت. برای باخت به تهران نیامدیم و 6 هفته وقت برای آماده سازی داشتیم. حتی تساوی هم نمی خواهیم و پیروزی برای ما مهم است چون کار خود را باید در دو بازی انجام دهیم.

وی درباره جو استادیوم آزادی گفت: فردا آزادی جو خوبی خواهد داشت و ما این فضا را دوست داریم. می دانم حضور پرتعداد استقلالی ها ما را اذیت خواهد نمود. ما برای هواداران بازی خواهیم کرد.

فریرا درباره آغاز پرگل فصل و تساوی در دیدار آخر پیش از مصاف با استقلال اعلام کرد: در فوتبال نمی گردد پیش بینی کرد چند گل می زنید یا می خورید. در لیگ قهرمانان جو هر بازی با بازی دیگر فرق دارد. بازی در ایران و جو فوق العاده استادیوم به ما انگیزه می دهد. در قطر استادیوم ها کوچک هستند و هواداران کمی می آیند. ما می خواهیم از استقبال هواداران استفاده کنیم و خودمان را نشان دهیم.

فریرا درباره تفاوت استقلال دو فصل قبل با تیم فعلی شفر اعلام کرد: همانگونه که استقلال تغییر نموده است، السد هم عوض گردیده است. البته ما ثبات بیشتری نسبت به استقلال داشتیم. استقلال بسیاری از مربیان و بازیکنانش را عوض نموده است. این را بگویم که این مسئله برای ما فرقی نمی کند زیرا می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

این مربی اضافه نمود: پنج هفته برای آمادگی در لیگ و لیگ قهرمانان کافی نیست. ما فرصت زیادی نداشتیم و پنجاه درصد آمادگی داریم. در همه جای جهان همینگونه است و ما روی این حساب نموده ایم زیرا استقلال هم شبیه به این مسئله را در تیم خود دارد. به هرحال ما کار خود را پیش خواهیم برد تا موفق باشیم. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم و بازیکنانم بهترین عملکرد دوران بازیشان را به نمایش بگذراند. استقلال تیم قوی و قدرتمندی است. هواداران استقلال نه تنها 90 دقیقه بلکه از یک ساعت پیش از آغاز بازی تیمشان را حمایت خواهند کرد. برای داوران هم آرزوی موفقیت می کنم. دوست دارم بخاطر هواداران بازی جذابی را ببینیم. می خواهم بازیکنانم درک خوبی از مرحله ای که در آن قرار دارند را داشته باشند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 909

به "سرمربی السد: برابر استقلال حتی تساوی هم نمی خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی السد: برابر استقلال حتی تساوی هم نمی خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید