مهدی مهدیخانی: امیدوارم تیم ملی بزرگسالان به خوبی از امکانات استفاده کند، در باران زمین مناسب نداریم

به گزارش بلاگ پو، مهدی مهدیخانی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که در هوای بارانی زمینی مناسب برای تمرین وجود ندارد.

مهدی مهدیخانی: امیدوارم تیم ملی بزرگسالان به خوبی از امکانات استفاده کند، در باران زمین مناسب نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدیخانی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین این تیم درباره شرایط اردویی امیدهای فوتبال ایران گفت: شرایط اردوی ما خوب است. به خصوص نسبت به اردوهای قبلی که زمین خوب نداشتیم و هتل مان هم مناسب نبود، این بار وضعیت اردوی ما بهتر شده است. آقای کرانچار هم از امروز در تمرینات حضور پیدا کرد و همه چیز طبق برنامه پیش می رود تا بتوانیم اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در واکنش به این مسئله که زمین تمرینی تیم امید کیفیت مناسب را ندارد و آیا از کیفیت این زمین رضایت دارد که شرایط را خوب توصیف می نماید، گفت: خب اکنون که هوا یک مقدار بارانی است، شرایط این گونه شد. حتی در تهران هم بعید می دانم چمنی باشد که در باران بتوان به خوبی روی آن تمرین کرد. یکی استادیوم آزادی است و یکی هم زمین شماره دو آموزشگاه ملی که آن را در اختیار ما قرار نمی دهند و فقط تیم ملی روی آن تمرین می نماید.

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به این سؤال که چرا زمین شماره دو آموزشگاه ملی فوتبال را در اختیار این تیم قرار نمی دهند و آیا این تیم، ملی نیست، توضیح داد: ما در فیفادی اردو داریم و شرایط تیم ملی بزرگسالان هم این طور است. شرایط به گونه ای نیست که همزمان ما هم از این زمین استفاده کنیم و ان شاءالله بازیکنان تیم ملی بزرگسالان بتوانند به خوبی از امکانات استفاده نمایند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2844

به "مهدی مهدیخانی: امیدوارم تیم ملی بزرگسالان به خوبی از امکانات استفاده کند، در باران زمین مناسب نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی مهدیخانی: امیدوارم تیم ملی بزرگسالان به خوبی از امکانات استفاده کند، در باران زمین مناسب نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید